آنتی ماسون & صهیون

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت همسنگران گرامی



[تصویر:  noorollahi20120824143125043.jpg]
گوردون داف، دبیر ارشد وبسایت وترنز تودی.

گوردون داف، تحليلگر برجسته سياسي از اوهايو به پرس تي‌وي مي‌گويد که رژيم اسرائيل ضعیف‌تر از آن است که به ايران حمله کند.



اين دبير ارشد وب‌سايت وترنز تودي (VT) در گفت‌وگو با پرس تي‌وي يادآور شد: « در واقع ارتش اسرائيل به آن نيرومندي که ادعا مي‌شود نيست. ۵۰ درصد از مشمولان خدمت سربازي اسرائيل از انجام آن شانه خالي کرده‌اند.» 

وي افزود: «اگر هواپيماهاي جنگنده رژيم اسرائيل به آسمان ايران بيايند با خطر بزرگي رو به رو هستند. آن‌ها براي رسيدن به ايران راهي ندارند، مگر اين‌که وارد عراق شوند و یا از سمت آذربايجان، جايي که گفته مي‌شود در آن‌جا تجهيزات مخفي دارند حمله کنند و يا اين‌که بر فراز عربستان سعودي پرواز کنند.»

اين تحليلگر سياسي اضافه کرد: «در صورتي که هر يک از اين کشورها در جنگ عليه ايران با رژيم اسرائيل همکاري کنند، عواقب ناخوشايندي در انتظار آن‌ها خواهد بود.»

داف با اشاره به بيانيه اخير ايهود باراک، وزير جنگ رژيم اسرائيل مبني بر اين که جنگ اين رژيم با ايران ۳۰ روز طول خواهد کشيد و طي آن ۵۰۰ اسرائيلي کشته خواهند شد گفت: «آن‌ها کاملا عقل خود را از دست داده‌اند. ممکن است پس از ۳۰ روز اسرائيل دست از جنگ بکشد، اما تضمين مي‌کنم که موشک‌هاي ايراني هر روز و هر دقيقه تل‌آويو را هدف قرار خواهند داد. مگر اين‌که ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي بخواهند سوار بر قايق شوند و آن‌جا را ترک کنند، آن‌ها هيچ تسلطي بر زمان آغاز و يا پايان جنگ ندارند.»

اين تحليلگر سياسي خاطر نشان کرد: «اسرائيل بدون کمک امريکا هيچ‌گونه توانايي نظامي ندارد؛ نيروي هوايي آن‌ها توانايي سوخت‌گيري ندارد. جنگنده‌هاي آن شرايط لازم براي باقي ماندن در چنين نبردي را ندارند.»

وي با اشاره به حدود ۱۴ ميليون يهودي شهروند امريکا گفت: «اوباما آشکارا با جنگ مخالف است. طبق نظرسنجي‌ها وي از حمايت ۸۵ درصدي ميان امريکايي‌ها برخوردار است. وقتي از آن‌ها نظرخواهي شد تنها ۴ درصد از يهوديان ايران را به عنوان يک تهديد به شمار آوردند.»

اسرائیل درحالی به تهدیدات خود ادامه می‌دهد که يک نماينده مجلس ايران گفته است، اگر رژيم اسرائيل به ايران حمله کند نابود خواهد شد؛ چرا که رژيم صهيونيستي براي مقابله با نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران توانايي نظامي ندارد.

حميدرضا طباطبايي، عضو کميته حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي ايران تاکيد کرد که عملي کردن تهديد عليه ايران از سوي رژيم اسرائيل به نابودي کامل رژيم صهيونيستي خواهد انجاميد چرا که تل‌آويو امکانات نظامي لازم براي تاب آوردن در مقابل پاسخ جمهوري اسلامي ايران را نخواهد داشت.

مقامات ايراني تهديدهاي مکرر رژيم اسرائيل براي حمله نظامي عليه جمهوري اسلامي ايران را ناديده گرفته و اخطار داده‌اند اگر رژيم اسرائيل مرتکب اشتباه شود و چنين حمله‌اي را انجام دهد، با خاک يکسان خواهد شد.


Press tv



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خدا : حرمت بنده من از حرمت کعبه بالاتر است . ***************** قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است یازده بار شمردیم و یکی باز کم است این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است عرق شرم زمین است که سرباز کم است..... خ
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نور و آدرس soltanh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان